Równowaga dla zdrowia

Równowaga dla zdrowiaKoktajl z ananasa ze spiruliną: Składniki na 4 szklanki (200 ml): 1 łyżka błonnika kokosowego Amanprana, sok z 5 pomarańczy, sok z 2 grapefruitów, 2 małe ananasy (albo 1 duży), 2 daktyle, 8 pastylek spiruliny. Przygotowanie: Wlej świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy i grapefruitów do wysokiej miski albo misy blendera. Usuń pestki z daktyli i drobno je pokrój. Obierz ananasy i pokrój je na małe kawałki. Dodaj pastylki spiruliną. Wymieszaj dokładnie mikserem ręcznym albo w blenderze. Otrzymasz wspaniały napój, bogaty w błonnik: na każdą łyżkę dodanego błonnika kokosowego uzyskasz 10 g błonnika w szklance napoju.

Twoje ciało jest bohaterem

Ciało i umysł walczą o zachowanie równowagi i zdrowia. Jest to naturalny mechanizm przetrwania każdego żywego organizmu. Powstawał on, rozwijał się i doskonalił przez miliony lat ewolucji. Ciało i umysł uzyskują równowagę i zdrowie, jeśli zapewnimy im wystarczającą ilość składników odżywczych oraz odpoczynku. Nie wymaga to od nas jedzenia z kalkulatorem w ręce, musimy jednak dostarczać organizmowi wystarczającej ilości witamin, minerałów, niezwykle ważnych kwasów tłuszczowych, białek, tłuszczów, węglowodanów, przeciwutleniaczy – pamiętając o tym, żeby ilości te nie były za duże. Ciało zatroszczy się o całą resztę. Nie musimy się martwić niewielkimi zachwianiami równowagi. Ciało wie, jak sobie z tym radzić. Może wydalić nadmiar albo wykorzystać ponownie. Powinniśmy się jednak martwić niedoborami. Deficyt jednego składnika odżywczego może mieć szkodliwy wpływ na ciało i umysł, ponieważ Wszystko jest ze sobą połączone i zależne od siebie nawzajem. Wiadomo, że magnez bierze udział w 400 różnych procesach w naszym organizmie. A to samo dotyczy wszystkich innych składników odżywczych. Jest to jedna z podstawowych zasad Amanprany. Herman Le Compte ujął to w następujący sposób: ‘Im większe deficyty, tym szybszy proces starzenia. Amanprana pozwala twojemu ciału być bohaterem.

Organiczny błonnik z orzechów kokosowych Amanprana - właściwa praca jelit & niewiele kalorii

Zdrowy system trawienny potrzebuje 10 gramów błonnika w każdym posiłku, poza tym dużo wody oraz ćwiczeń. Aby zapewnić sobie właściwą pracę jelit, naprawdę potrzebujesz 10 g błonnika w każdym posiłku. Wielu osobom się to nie udaje, co prowadzi do bólów brzucha oraz problemów z wypróżnianiem. To nie jest zdrowe. 

Spożywanie błonnika kokosowego w posiłkach zapewnia regularną pracę jelit i płaski brzuch. Z drugiej strony, jedzenie błonnika kokosowego z małą ilością wody pozwala na zatrzymanie luźnych stolców. Poza tym, błonnik powoduje oczyszczanie uchyłków jelitowych, a to z kolei zapewnia więcej odporności organizmu oraz witalności. Błonnik kokosowy sprawia, że substancje toksyczne oraz cholesterol są szybciej usuwane z organizmu, co wpływa na poprawę zdrowia. Jedna mała łyżeczka włókna okosowego to tylko 30 kalorii i aż 10 g błonnika. Błonnik z orzechów kokosowych Amanprana charakteryzuje się pysznym, łagodnym smakiem kokosów. Włókno kokosowe zawiera znacznie mniej kalorii i więcej błonnika, niż inne produkty naturalne zawierające błonnik. Włókno kokosowe nie zawiera błonnika, który może podrażniać jelita, nie zawiera tez kwasu fitynowego czy cyjanków, które hamują spalanie kalorii. Zawiera ważne proteiny oraz zdrowe MCT, promujące absorpcję minerałów. Zdrowie zaczyna się od zdrowego układu pokarmowego. Używaj włókno kokosowe trzy razy dziennie z każdym posiłkiem: 1/2 albo 1 łyżeczkę: •Jako bogaty w błonnik napój: 1/2 albo 1 łyżeczka na szklankę wody, soku, koktajlu, sorbet, kakao, herbaty lub kawy • Posypka :1/2 albo 1 łyżeczka błonnika w jogurcie, musli, owsiance, deserach czy po prostu do posypania twojego posiłku • Jako bezglutenową, bogatą w błonnik mąkę do chleba, ciast, ciastek, przekąsek itp. Zastąp 10 do 15% zwykłej mąki mąką kokosową (włóknem kokosowym) i dodaj wodę, jeśli to konieczne. Dostępne w opakowaniach po 500g i 1kg. Bovis 11.350, +30 Yang, GI 40

 

Tagi: