Surowe jedzenie

Surowe jedzenieSurowe, wegetariańskie pulpeciki kofta: Składniki: 1 filiżanka namoczonych orzechów włoskich, 1 filiżanka namoczonych orzechów brazylijskich, 1 filiżanka orzeszków pini, 1 łyżka białego miso, 0,5 filiżanki spożywczych płatków drożdżowych, 0,5 filiżanki suszonych na słońcu pomidorów, 1 łyżeczka soli himalajskiej, 0,5 łyżeczki pieprzu, 1 filiżanka świeżych ziół, posiekanych (bazylia, pietruszka, kolendra), 1 łyżka surowych zarodków pszenicznych Amanprana, 3 łodygi selera, drobno pokrojone, 1 mała czerwona papryka, posiekana. Przygotowanie: Odcedź i opłucz orzechy. Zmiel orzechy oraz pozostałe składniki, z wyjątkiem papryki i selera w blenderze, aż do uzyskanie zwartej, gładkiej masy. Dodaj do niej drobno posiekany seler oraz paprykę i wymieszaj dłonią. Formuj z masy małe pulpeciki i pozostaw w piekarniku w temperaturze nie wyższej niż 38 stopni do wyschnięcia, na około 3 godziny.

Surowe jedzenie?

Surowe jedzenie jest świeże, skiełkowane, kiszone (przyjazne bakterie) bądź suszone, nigdy nie poddawane ogrzewaniu w temperaturze przekraczającej 40 st.C.Surowe jedzenie jest bogate w enzymy, ma wysoką wartości Bovis oraz bogactwo witalności „chi”. Dlatego powinieneś włączać więcej surowej żywności do swojego jadłospisu, spożywamy za dużo jedzenia przetwarzanego termicznie. Ogrzewanie jedzenia powyżej 40 st.C powoduje dezaktywację enzymów, utratę energii, zmniejsza wartość Bovis oraz redukuje ilość wielu składników odżywczych. Mieszanka surowej żywności oraz żywności makrobiotycznej poddanej obróbce termicznej, z większą ilością edzenia surowego latem oraz większą ilością jedzenia gotowanego zimą, pozwala na uzyskanie idealnej równowagi.

Po co wzbogacać posiłki organicznymi zarodkami pszenicznymi Amanprana

Zarodki pszeniczne są esencją życia w pszenicy. Zarodki tworzą nową roślinę. Są one również formą depozytu witamin, minerałów, protein, zdrowych kwasów omega 3/6/9, błonnika i innych składników odżywczych oraz antyoksydantów takich jak lecytyna oraz 800 mg kwasu alfaliponowego na 100g. Dodawaj do napojów, musli, jogurtu, sosów, makaronów, ryżu, ziemniaków i chleba (nie podgrzewaj, dodawaj do potraw po ich ugotowaniu), albo też jedz osobno, w ilości od 1 do 6 łyżeczek dziennie, a nawet więcej. Zarodki nadadzą potrawom pyszny, delikatnie słodkawy smak. Specjalnie zaprojektowana torebka chroni je przed działaniem światła oraz utlenianiem. Organicznie sprawdzone przez BE-BIO-02. 0% substancji modyfikowanych genetycznie i 0% substancji poddawanej napromieniowaniu. Produkt dostępny w dwóch wersjach po 400 g. Surowe: 13,800 ORAC, 100% naturalne, 100% aktywnych enzymów. Amanprana jako jedyna wie, jak produkować tę wersję surową. Wzbogacane: 12,900 ORAC, gorzki posmak usunięty termicznie, jednak nie prażone.

Wartość odżywcza na 100g. Organiczne zarodki pszenne: Wartość kaloryczna 291kcal/ 1226 kj • Proteiny 28g • Węglowodany 24g W tym cukier 12g • tłuszcz 9.2g • Wielonienasycone kwasy tłuszczowe 5.9g • W tym omega 3 5.4g • w tym omega 6: 0.5g • Jednonienasycone kwasy tłuszczowe omega-9 1.5g • Tłuszcze nasycone 1.8g • Błonnik 25g • Sód 5mg • Woda 9g • Indeks glikemiczny 40 • Informacja o alergenach: produkt bezglutenowy, zawiera pszenicę Bovis 11.350, +30 Yang, GI 40

Tagi: